Τρίτη 3 Απριλίου 2018







Εκ γυναικός









Είμαι η Γυναίκα και μου φόρτωσαν νωρίς την Ηθική
- δήθεν με νίβουν μ’ ανομήματα αιώνων.
Κι εγώ, ιέρεια στης Λαγνείας τη σπονδή,
Εκάτη, Αστάρτη, ηδονών μα και δαιμόνων
σε μιαν αντίληψη του κόσμου αρσενική.


Είμαι η Γυναίκα και μου φόρτωσαν καιρό την Ενοχή
- δεν έχουν οι αμαρτίες μιαν όψη μόνον.
Κι εγώ, στου Ανήθικου δοσμένη τη σπουδή,
με μίση και κατάρες τόσων χρόνων,
στα φαύλα και τα κρείττω η πηγή,


είμαι η Γυναίκα, που παλεύει την πληγή.



             
                                         





Σημείωση: Το "Ανομήματα" είναι αντλημένο από την πρώτη ποιητική συλλογή της Σοφίας Κολοτούρου «Αν-επίκαιρα ποιήματα» (Τυπωθήτω, Αθήνα 2007). Το εικαστικό είναι η Dejected Lady του βέλγου ζωγράφου και χαράκτη James Ensor.

Δεν υπάρχουν σχόλια: